RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Indah Febryyani (b ' ,')b

I'm just a little of.... BOCAH

Selasa, 22 Desember 2009

-KIMOT Funny Story- <3

*First Year @ New School*

Kimot adalah murid baru SMA Harapan II. Setiap awal masuk sekolah pastinya diadakan OSPEK.Kimot menempati kelas X-3.Setelah itu masuklah Bu Halimah selaku wali kelas Kiimot dkk.Bu Halimah menyuruh satu persatu maju dan memperkenalkan dirinya.
Gilran Kimot pun tiba.
K:"Hallo nama saya Kimi Otari Lhea.Saya lahir di Singapur,14 Februari 1994.Ayah saya bernama Andan Obatek.Ibu saya Lhita Asmara.Kakak saya Arfi Antara Dean.Adik saya Olyn Sasavie.blaa..blaa..blaaa..."
Kimot bercerita panjang lebar dan buyutnya pun di sebut.Teman-teman Kimot tidak ada yang memperhatikannya sama sekali.Seisi kelas ribut bersahaja*lagi siapa juga yang mau dger biografi orang!.Bu Halimah tertidur.
K:"Sudah,Bu"
Bu Halimah terbangun dan membetulkan letak kacamatanya.
BH:"Jadii,..emm siapa nama kamu?" tanya Bu Halimah
K:"macem macem,Bu.Ayah saya dan Ibu saya manggil saya: ADEEKK..!! ada tamu..~.Kakak saya:Unyill..telepon tuh!!.Kalau adik saya:Ka Imot ada cowok cakep"

Bu Halimah bengong heran..kwkwwwk

(Story By:indah)

0 komentar:

Posting Komentar

Pengikut

 
Copyright 2009 Music for Broken Mind Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes